Podrška

Ukoliko imate problema sa Internet uslugom za članove Udruženja, kontaktirajte nas telefonom na 066/242-307 ili nam pišite mejl na [email protected]

TEHNIČKA PODRŠKA ZA ČLANOVE [email protected]


Pre nego što kontaktirate podršku, zamolili bismo Vas da uradite sledeće:

  1. Povežite računar putem mrežnog kabla direktno na ruter, i proverite da li se problem i dalje dešava
  2. Proverite da li se problem dešava na drugom računaru ili drugom telefonu/tabletu
  3. Restartujte (ugasite pa upalite) Vaš računar, mobilni telefon i/ili tablet, i onda proverite da li se problem i dalje dešava
  4. Isključite iz struje opremu (napajanje antene i rutera), sačekajte minut, i ponovo uključite opremu, pa proverite da li se problem i dalje dešava (opremi treba do 5 minuta da se poveže na mrežu nakon restarta, strpite se!)

Ukoliko i dalje imate problema sa Internet uslugom, možete nas kontaktirati putem poziva, Viber ili SMS poruke, putem Facebook/Messenger chat ili slanje email-a.